практичне значення досвіду самоосвіти та саморозвитку учнів початкових класів

практичне значення досвіду самоосвіти та саморозвитку учнів початкових класів

Самоосвіта вчителя є необхідною умовою професійної діяльності педагога. Суспільство завжди ставило і буде ставити перед вчителем високі вимоги. Для того, щоб вчити інших, потрібно знати більше, ніж інші. Тому самоосвіта є головним завданням кожного вчителя. інші методичні матеріали на урок портфоліо скачати. Готовність до самоосвіти передбачає наявність в учнів. Питання самостійної та творчої діяльності учнів у навчальному процесі цікавили й цікавлять багатьох вітчизняних і зарубіжних психологів і дидактів слід зазначити, що саме робота в групах забезпечує високо результативне співробітництво, самореалізацію, спілкування, можливість моделювати життєві ситуації, розв’язувати проблемні питання, приймати самостійні рішення та застосовувати їх у конкретних умовах; сприяє формуванню як комунікативних компетенцій, так і компетентності самоосвіти та саморозвитку.

У практичній діяльності переважає фронтальне навчання, коли весь клас працює над. Самоосвіта — самостійний спосіб отримання знань в певній галузі науки, мистецтва, техніки, політичного життя, культури, ремесла. Самоосвіта – самостійна пізнавальна діяльність людини, спрямована на досягнення певних персональних значущих освітніх та культурних цілей. Задоволення загальнокультурних запитів, пізнавальних інтересів у будь - якій сфері діяльності, підвищенні професійної кваліфікації тощо. Самоосвіта є умовою особистого розвитку, самоствердження та самореалізації та є складовою навчання. Спочатку проводимо підготовчі вправи, які дозволять визначити рівень готовності дитини до самоосвітньої діяльності. Я активно працюю на уроках. А)завжди; б)інколи; в)лише тоді, коли добре знаю навчальний матеріал; г)коли хочу отримати позитивну оцінку вчителя. Готуючи домашнє завдання, я. А)користуюсь підручником та додатковими джерелами інформації; б)тільки підручником; в)звертаюся по допомогу до членів сімї. Що найважливіше для тебе.

А)сам процес навчання; б)позитивна оцінка вчителя; в)можлив. (мо вчителів початкових класів). Пошуково - дослідницька та проектна діяльність. (мо суспільно гуманітарного циклу). Справжній вчитель не той, хто розкриває учневі таємниці буття вказуючи йому прямий шлях до храму науки, а той хто своєю мудрістю запалює сонце над головою дитини, викрешуючи іскру допитливості, спонукаючи самостійно відшукати ключ до знань. Шевченка (опорний заклад). Вчителя початкових класів. Довганенко наталії леонідівни. Досвід руслани гавриш пройшов апробацію на всеукраїнському науково - практичному та обласних семінарах, пропагується на сторінках фахових всеукраїнських та обласних видань, у школах області (через методоб’єднання, заняття на курсах підвищення кваліфікації учителів різних категорій, виступи на конференціях з обміну досвідом роботи, секційних засіданнях учителів початкових класів). Світовий досвід вчить і стверджує, що xxi ст. – епоха інформаційних технологій. Та учнів між собою і збільшення питомої ваги самостійної навчальної діяльності дослідницького характеру, розкриття творчого потенціалу учнів і викладачів з урахуванням їхніх позицій та вподобань, специфіки перебігу навчального процесу.

Впровадження ікт на уроках в початкових класах розробка фрагментів уроків з використанням ікт використання ресурсів інтернету створення презентацій організація і проведення уроків створення конструктора уроку вивчення законодавчих документів стосовно ікт - опрацювання теоретичного матеріалу; - самовдосконалення навичок роботи з ікт. Обґрунтування проекту.

Саморозвиток та самоосвіта у наш час є своєрідною проблемою, так як учням не вистачає мотивації і стимулювання. З огляду на соціальну та економічну неоднорідність сучасного українського суспільства, багатополюсність духовних і моральних орієнтирів та життєвих цінностей, формування ключових компетентностей є визначальним завданням педагога. Самоосвіта – це безперервний процес саморозвитку та самовдосконалення педагогів. Самоосвіта підсилення практичного досвіду підсилення наукової обізнаності. Дітьми 9 ступінь впливу вчителя на учнів 10 нестандартні форми уроку 11 використання принципів нових технологій 12 науковий рівень викладання предметів. Основні напрями діяльності педагога. 13 самоосвіта 14 ведення шкільної документації 15 курсова перепідготовка, виконання до - і післякурсових завдань. Використання методики інтерактивного навчання. Для формування компетенцій самоосвіти та саморозвитку учнів на уроках географії. Нова парадигма освіти до однієї з основних форм організації навчального процесу відносить самостійну навчальну роботу, тому сьогодні і відбувається переорієнтація процесу навчання в бік самостійності здобуття знань та придбання умінь і навичок, бо самостійні думки випливають лише із самостійно набутих знань (к. Самоосвіта - це розвивальна і творча діяльність педагога, яка розглядається як сукупність складових. Самооцінка (вміння оцінювати свої можливості). усвідомлення особистої та суспільної значущості самоосвіти та саморозвитку.

Розкриття значущості загальної середньої освіти; демонстрація значущості системи знань, розуміння значущості кожного окремого завдання, заняття. В основу організації самоосвіти педагога покладені такі принципи. Системність та послідовність самоосвіти. Зв язок самоосвіти з практичною діяльністю педагога. Взаємозв’язок наукових і методичних знань у самоосвітній праці вчителя. Ключові компетентності учнів початкових класів. • вміння вчитися; • загальнокультурна (семінар - практикум для вчителів початкових класів) серед вчителів на сьогоднішній день все ще залишаються популярними семінари - практикуми, як одна з ефективних форм підвищення фахової та педагогічної майстерності. Адже під час семінару кожен педагог може не тільки винести на розсуд своїх колег власні наробки, але почути думки інших учителів з певного питання, попрацювати разом з ними, знайти спільне рішення, відкрити для себе нові горизонти. Самоконтроль – здатність систематично контролювати свою діяльність. Самовиховання та саморозвиток – як результат самоосвіти. Саморозвитку й самоосвіти. Готовність та потреба навчатися протягом усього життя. Відповідь учня (учениці) фрагментарна, характеризується початковими уявленнями про предмет вивчення. Ціннісних мотивів навчання, прагнення до самовиховання та самоосвіти. Вміння догічно обгрутнувати свої лумки, систематично підвищувати культуру розумової праці. Систематичне начання. Метод привчання має особливе значення у вихованні, учень повинен постійно дотримуватися певних вимог з перших же днів перебування у школі. –створення виховних ситуацій.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

конспект 4 клас множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число виду 3600 3 64 000 4

календарні плани 3 клас лесіна

соняшник 5-6 класів 10 гра відповіді

зразок контрольної роботи з англійської мови 6 клас несвіт тема подорож