роль художньої літератури у становленні особистості

роль художньої літератури у становленні особистості

Гіпермаркет знань>>зарубіжна література>>зарубіжна література 7 клас>>зарубіжна література. Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини. Кожна книга — це заклик до змін. Веллс художня література як мистецство слова відкриває перед читачами дивовижний світ. Художня література — вид мистецтва, що є одним із наймогутніших засобів пізнання людини, інструментом впливу надійність. Саме література розвиває свідомість людини, її почуття, волю, психіку, формує людський характер — отже, створює особистість. Література ґрунтується на гуманістичних принципах, стверджує вічні загальнолюдські цінності; цим вона і є близькою і вкрай необхідною людям. Письменники у різних за жанрами творах показують різні верстви населення, розкривають талант простої людини, оспівують людей праці, прищеплюють інтерес до власної історії, любов до рідної землі, батьків, до близьких, до ближнього, до братніх народів. Внутрішній світ сучасної особистості й роль художньої літератури в його формуванні. У філософії вже набула поширення ідея про те, що самість створюється суспільством – наявним типом культури, пануючими звичками, нормами, способом життя. Якою ж є сьогочасна культура, що формує сучасну людину.

визначаючи завдання перед початком вивчення курсу зарубіжної літератури, я хочу звернутися до вас словами чудового. Завантажити презентацію. (мистецтво – це відображення життя з допомогою художніх образів. ) з яким предметом можна порівняти мистецтво, щоб проілюструвати його роль у нашому житті. Чи погоджуюсь я з тим, що література впливає на формування особистості. Дискусія з допомогою “хитрих запитань” (методом “вільного мікрофона”) чому деякі відомості з літератури про навколишній світ ми іноді запам’ятовуємо краще, ніж подібну інформацію з довідників та підручників. Чому деякі художні описи, навіть не зовсім точні, запам’ятовуються краще, ніж детальні описи місця і часу подій. Реферат роль народної художньої творчості у становленні та розвитку особистості. Роль народної художньої творчості у становленні та розвитку особистості. Загадка як засіб навчання і виховання дітей. Тисячолітній досвід народної педагогіки викристалізувалася найбільш ефективні засоби впливу на особистість, наприклад. Прислів я, приказки, казки, пісні, але в цьому випадку я вирішила розглянути загадки, як одне з видів у розвитку та становленні особистості. Розглянемо педагогічні можливості загадки. Важливу роль у вихованні підростаючої особистості відіграє дитяча література, яка є органічною і невід`ємною складовою загальної літератури. Дитині, що тільки починає пізнавати оточуючий світ, дуже потрібні книги, які готують її до активного життя в суспільстві. Емоційне відношення дітей до оточуючого являється непрямим показником становлення їх почуттів. Художня література в сильній степені сприяє виникненню у дітей саме емоційного відношення до описаних подій, природи, героїв, персонажів літературних творів, до оточуючих їх людей, до дійсності. Художня література відкриває перед нами незвіданий світ людських взаємин, дає більш усвідомлено зрозуміти сутність людської особистості, усвідомити, як вирішиться та чи інша ситуація, яка здається тупиковим завданням. Це особливий вид мистецтва, який відображає і підкреслює суть всіх епох, дарує нам приємні години під час читання, вчить моральності, робить нас більш морально стійкими, і, звичайно ж, підвищує наш культурний рівень. По - справжньому освічена людина неодмінно повинна бути ознайомлена з головними творами в літературі, роблячи свої власні висновки з прочитаних книг, які несуть велику.

Усі художні напрями (класицизм, реалізм, сентименталізм) поєднували прагнення наблизити літературу до життя, зробити її дійовим чинником формування суспільної моралі. Разом з філософами - просвітителями прогресивні письменники закликали до розвитку суспільства, заснованого на приватній власності, свободі торгівлі та промисловості. Класицизм як основний напрям архітектури широко використовувався і в англії. У його становленні визначну роль відіграв у xvii ст. Великий англійський архітектор ініго джонс (1573—1652 рр. ), а найвищого розвитку класицизм досяг наприкінці xvii—початку xviii ст що пов язано з творчістю архітектора крістофера рена (1632—1723 рр. Література — це важливий елемент нашого життя. Це саме та річ, яка допомагає нам духовно збагачуватися, краще пізнавати світ та самого себе.

Що ж таке література. Учні найбільше приділяють уваги художній літературі. Я вважаю, що це дуже добре, тому що за допомогою неї ми можемо не тільки зрозуміти зміст і осмислити історичний період, але й познайомитися з найрізноманітнішими художніми засобами. Мій улюблений літературний рід — це епос. У моєму житті література відіграє одну з найважливіших ролей, бо книжки допомагають краще зрозуміти сучасний та минулий світи. Останнім часом я помічаю, що це мистецтво починає відроджуватися. Молодь переходить на новий етап розвитку.

Усі починають читати. Загальне значення сприйняття та аналізу художніх творів у процесі становлення особистості підлітка. Деякі окремі аспекти сприйняття підлітками літературних творів. Входження дитини в книжкову всесвіт відбувається в першу чергу за допомогою літератури, спеціально створеної для дітей. Саме дитяча література живить розум та уяву дитини, відкриваючи йому нові світи, образи і моделі поведінки, будучи могутнім засобом духовного розвитку особистості. У хартії читача (1992 р. ), - документі, з яким міжнародна асоціація видавців звертається до урядів всіх країн, підкреслюється, що читання - це загальне право. Гурович і інших вчених досліджуються особливості сприйняття художньої літератури дитиною дошкільного віку.

Художня література –гетерогенне за походженням мистецтво, яке має самодостатню естетичну цінність, що може бути по - різному трактована, інтерпретована залежно від мети і досвіду читачів, літературних критиків. Маючи на увазі тисячолітню історію словесності, її еволюцію, змінюваність відомих літературних напрямів (класицизм, сентименталізм, романтизм, реалізм, символізм, імпресіонізм, сюрреалізм і т. ), варто сформулювати найзагальніше визначення художньої літератури як виду мистецтва, що певним чином співвідноситься з об’єктивною дійсністю, але не видає своїх творінь за дійсність. Оригінали й переклади художніх творів, їхня роль у розвитку особистості. Перекладна література як важлива складова вітчизняної культури й чинник формування української нації - вступ. Оригінальна й перекладна література в сучасному світі. Плани - конспекти уроків - зарубіжна література 10 клас - рівень стандарту - 2018. Мета — формувати компетентності. Предметні (усвідомлення ролі художньої літератури в розвитку суспільства й особистості. Показати значення літератури у формуванні життєвих цінностей людини, особливо її виховну роль у формуванні особистості людини, духовних та естетичних багатств людства; розвивати вміння учнів висловлювати свої судження, обґрунтовувати думки, наводячи приклади з конкретних творів; виховувати культуру мовлення, культуру відповіді. Логічність, обґрунтованість, послідовність; удосконалювати навички співпраці, вміння працювати у групах. Искусство будит героический дух народа, его сердце и ум. Актуалізація опорних знань та навичок учнів робота у парах за картками (термін.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

противостояние кинг торрент

соняшник 5-6 класів 10 гра відповіді

календарно-тематичне планування укр.мова за підручником м.с вашуленко о.в вашуленко

календарне планування 4 клас 2021-2022 навчальний рік українська мова вашуленко за оновленою програмо