і танцює вальс весь наш дружній клас вчителька моя

і танцює вальс весь наш дружній клас вчителька моя

Парами, парами наче по небу лелеки, мріями, мріями ми летимо в майбуття, а по переду таке незвичайне й далеке, наше шкільне і нелегке доросле життя. Приспів, програш, приспів. Pencilпід звуки вальсукру.

Перший клас і перша вчителька моя немов ті звуки солов’я читати і писати вчила нас (пр. і перший ще недавно у тебе був урок, і перша вчителька тебе навчала. Моя маленька доня так виросла вже ти, за тебе моє серце знов радіє. Хай буде світла доля, відкриються світи пiд звуки вальсу.

Крутиться, крутиться кругла старенька платівка, в залі шкільному вся наша велика сім’я. Музика, музика ллється то тихо то дзвінко, радісна, радісна вчителька перша моя. Парами, парами наче по небу лелеки, мріями, мріями ми летимо в майбуття. А по переду таке незвичайне й далеке, наше шкільне і нелегке доросле життя. Шлягери, шлягери більше тепер вони в моді, та не здолати їм вальсу зорю світову.

Страница с текстом из пiд звуки вальсу под исполнением минусовка. Крутиться, крутиться, кругла, старенька платівка, в залі шкільному вся наша велика сім’я, музика, музика ллється то тихо, то дзвінко, радісна, радісна вчителька перша моя. і танцює вальс, весь наш дружний клас, вчителька моя, тато, мамо і я, і тан. і вчительку, що привела у клас. і руки, що так ніжно пригортали, й стежину, по якій вона вела. Зростали ми, читали і писали, і з нами поруч вчителька була. Вона, мов сонце, шлях нам освітила, навчала мудрості, вела із класу в клас. Вчителька моя, тато, мама і я. і танцює вальс весь наш дружний клас, вчителька моя і я. Парами, парами, наче по небу лелеки і танцює вальс весь наш дружний клас вчителька моя і я. Танцює ансамбль бального танцю либідь. Керівник скрипнічук євген. Благодійний концерт на підтримку онкохворих. Вчителько моя, зоре світова. Зворушлива пісня на випускному з початкової школи (4 клас) вчителько моя - сл. Наталія май ми маленькими були. Дуже добре, що у нас невеликий дружний клас, хлопці спритні і швидкі, музикальні всі, а дівчата - пострибушки, балакучі хохотушки, - словом, дивний в школі клас 4 у нас клас. У дівчат голки є - тут майстрині всі вишивать, готувать і співать пісні, ну, а хлопці - борці, різні хоч на зріст, полюбляють футбол та художній свист. Зараз ми - школярі, та через роки, може, створим таке, щоб аж на віки пам ятали про нас, кращих із усіх - енергійних творців, ковалів земних. Школьный вальс — учительница первая моя 03. © 2021 хотплеер по всем вопросам пишите.

Группой крупнейших российских правообладателей авторских и смежных прав, а именно. Предоставлены разрешения на использование музыкального контента, принадлежащего данным правообладателям, способом доведения до всеобщего сведения в цифровой форме через интернет. Закружляю хмільною порошою, наші руки сплету у вінок. Я тобою, як дивом, милуюся, ти жертовно себе віддала. Навіть той хто з тобою цілується, не пригубить весь безмір тепла. Я клянуся і клятву порушую, я люблю і не смію любить. Ніби чашу з дитячими душами ти несеш і боїшся розбить. Лине в школі просвітлена музика, вчителькам дарять вальс юнаки. їх долоні так солодко мучаться, мов пташки, що клюють із руки. Ну, а ти ще, немов старшокласниця, тільки бант проміняла на вуз. Ох, і вчителька, вчителька класна ця, а. і танцює вальс весь наш дружний клас вчителька моя і я. Вот живет в этой школе наш класс, состоит этот класс весь из нас. И сегодня мы песню поем лишь о том, как мы дружно живем. Говорят, не повезет, если друг с тобою рядом не идет. 11 - й клас танцює вальс на останньому дзвонку.

Випускний 4 клас у дубровицькому нвк. Мой самый сумасшедший класс. Пісня для випускного в школі. Виконує андрій - 10 років. Крутиться, крутиться, кругла, старенька платівка, в зал. Шкільному вся наша велика сім’я, музика, музика ллється то тихо, то дзвінко, радісна, радісна вчителька перша моя. і танцює вальс, весь наш дружний клас, вчителька моя, тато, мамо. Я, і танцює вальс весь наш дружний клас, вчителька моя. Парами, парами наче по небу лелеки, мріями, мріями ми летимо в майбуття, а по переду таке незвичайне й далеке, наше шкільне.

Нелегке доросле життя. Шлягери, шлягери більше тепер вони в мод. Международный форум для музыкальных руководителей в детских садах, школах, домах культуры. Свидетельства о публикации, композиторы, сценаристы, поэты, аранжировщики, минусовки, методические разработки, сценарии праздников, танцы, кукольные спектакли, праздники, в школах, детсадах, дк и клубах. Слова пісня дружній клас ранком ясним щодня йду до школи я, на душі знов луна пісня солов я, бо люблю дружни. Наталія май ми маленьк. Олеся та станіслава май - мама і тато.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

конспект 4 клас множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число виду 3600 3 64 000 4

календарні плани 3 клас лесіна

робочий зошит англійська мова 2 клас до підручника оксана карпюк

час рікою пливе на німецькій мові