предмет і завдання курсу методика навчання української мови

предмет і завдання курсу методика навчання української мови

Методика навчання української мови. Галузь знань 0203 гуманітарні науки. Українська мова і література. Освітньо - кваліфікаційний рівень бакалавр. Сформувати в студентів фундаментальні науково - методичні знання про навчально - виховний процес мовної освіти. Навчити свідомо створювати власний досвід викладання української мови в освітніх закладах різних форм і типів. Формувати вміння виявляти і використовувати кращі надбання педагогічного досвіду.

Окрім загальних питань методики навчання української мови в середній загальноосвітній школі (методика української мови як наука і як навчальна дисципліна; завдання, зміст, принципи, методи, прийоми навчання мови; типологія уроків), а також методики вивчення основних розділів курсу укра їнської мови (фонетики, орфоепії, графіки, лексикології, фразеології, будови слова і словотвору, граматики, орфографії, пунктуації, розвитку комуніка тивних умінь учнів, стилістики й риторики (вивчення загальних. Розпочинається вивчення курсу з розкриття предмета й завдання мето дики навчання української мови, її методологічної основи, з’ясування джерел її розвитку і методів наукового дослідження. Він забезпечує теоретичну і практичну підготовку фахівців для початкової школи. Метою цього курсу є забезпечення підготовки майбутнього вчителя до здійснення професійної діяльності в галузі навчання молодших школярів української мови у відповідності з останніми тенденціями та технологіями навчання в новій українській школі. Методика навчання української мови як наука і фахова дисципліна предмет і завдання методики навчання молодших школярів української мови. Лінгводидактика і часткова методика мови. Зв язок методики навчання української мови в початковій школі з іншими науковими дисциплінами. Методика навчання української мови в початковій школі. В23 навчально методичний посібник для студентів вищих навчальних. У навчальному посібнику висвітлено всі розділи, передбачені програмою з методики викладання української мови в початкових класах для педагогічних навчальних закладів ii–iv рівнів акредитації. Своєрідність методики початкового навчання полягає в тому, що її предметом є шкільний курс української мови, який має суто практичний характер. Предмет і завдання курсу.

Методика викладання української мови в початкових класах — це педагогічна наука, що визначає теоретичні засади навчання мови учнів і—4 класів і рекомендує найефективніші методи і прийоми удосконалення мовленнєвого розвитку молодших школярів, формування у них засобами мови і літератури наукового уявлення про мову як знакову систему.

Мета курсу методики викладання української мови у початкових класах — озброїти майбутнього вчителя не тільки теорією цієї науки, а й найефективнішими формами організації навчального процесу, найдоцільнішими методами і прийомами навчання мол. Предметом вивчення навчальної дисципліни є методика навчання української мови у початковій школі. Мета, завдання, обсяг, зміст і структура курсу “методика навчання української мови” для спеціальності “початкова освіта”. Методика навчання української мови як педагогіча наука. Джерела збагачення методики. Теоретична і практична частини методики викладання мови. Загальнодидактичні та лінгвометодичні принципи навчання української мови. Форми організації навчальної діяльності учнів на уроці. Фронтальна, індивідуальна, групова навчальна діяльність. Методи навчання української мови. За характером керівництва розумовою діяльністю учнів. Пояснювально - ілюстративний, репродуктивний загальна мета курсу методики викладання української мови в початкових кла - сах полягає в ознайомленні майбутнього вчителя з теорією цієї науки, з найефек. Тивнішими формами організації навчального процесу, найдоцільнішими методами і прийомами навчання молодших школярів на сучасному етапі розвитку школи. Своєрідність методики початкового навчання полягає в тому, о її предметом є шкільний курс української мови, який має суто практичний характер. Перед майбутніми вчителями стоять такі завдання усвідомити вимоги шкільної програми зрозуміти структуру шкільних підручників засвоїти теоретичні осно. Предмет вивчення дисципліни. Процес навчання української мови. Літературного читання в початковій школі. забезпечити засвоєння теоретичних основ методики навчання української мови та літературного читання в початкових класах; - надати ґрунтовні знання щодо вимог шкільної програми, структури підручників. Методика навчання дітей української мови як наука щільно пов язана з іншими науками. Це вимагає від викладача знання методики здійснення різноманітних між предметних зв язків (див. Методика навчання дітей української мови пов язана з теорією пізнання, філософією, історією україни, українознавством, фізіологією, психологією та психолінгвістикою, мовознавством, педагогікою, фаховими дисциплінами, народознавством. Викладач методики навчання дітей української мови повинен спиратися на відповідні теми з курсу філософії (див. Які завдання стоять перед методикою викладання української мови в початкових класах як навчальним предметом. До яких форм наукових досліджень можна залучати вчителя початкових класів. Чого має навчитися майбутній учитель початкових класів у процесі вивчення курсу методики. Розкрийте особливості методики навчання української мови в початковій школі, зумовлені специфікою курсу української мови, що його опрацьовують молодші школярі. Назвіть види нестандартних уроків з української мови. У чому полягають переваги та недоліки нестандартних уроків у порівнянні зі стандартними на думку сучасних метод. Методика викладання мови – педагогічна дисципліна, бо предметом її дослідження є процес оволодіння українською мовою в умовах навчання дітей в школі. Це означає, що в центрі уваги її – навчання. Але оскільки йдеться про оволодіння українською мовою, то методика розробляє теорію викладання української мови, тобто процес навчання української мови. Методика мови складається з двох частин. 1) теоретичної – наукові основи викладання, структура і форми організації навчально - виховного процесу, вимоги та зміст підручників і навчально - методичних посібників; 2) практичної, в якій розкриваються способи. Мета і завдання української мови в різних типах шкіл. Рівні навчання української мови в середній школі (5 - 9, 10 - 11 класи; 8 – 9 класи з поглибленим вивченням української мови; 10 – 11 класи профільне навчання української мови; навчання мовознавчих дисциплін у внз). Наступність у навчанні між загальноосвітньою школою і вищим навчальним закладом. Зміст навчання української мови аналіз шкільних програм і підручників української мови. Структурування навчального матеріалу в підручниках. Методика вивчення основних розділів шкільного курсу української мови. Методика навчання фонетики й орфоепії. Зміст шкільного курсу фонетики та його значення. Зв язок методики викладання української мови з іншими науками. Основні розділи курсу методика викладання української мови в початковій школі. Лінгвістичні і психологічні основи методики навчання грамоти. Читання і письмо - вили мовленнєвої діяльності. Звукова система української мови у зв язку з графічною. Предметом вивчення навчальної дисципліни є процес оволодіння українською мовою в умовах навчання дітей у початковій школі. Основними завданнями вивчення дисципліни “методика викладання української мови ” є розвиток педагогічного мислення, здатності до аналітичного осмислення педагогічної дійсності, навчити майбутніх вчителів початкових класів методиці початкової грамоти, визначати зміст, основні форми та методи навчально - виховної роботи; сформувати вміння в студентів моделювати уроки в початковій школі, поєднувати навчальну та позанавчальну роботу для досягнення поставленої мети; використовувати розмаїття форм і методів на вихованців; використовувати. Методика викладання української мови. “українська мова і література” перший (бакалаврський рівень). 01 українська мова та література. Методика навчання мови – наука, що досліджує і визначає зміст, форми організації, технологію проведення уроків, застосування методів, прийомів і засобів навчання мови. Різних закладах освіти. Методика забезпечує реалізацію принципів навчання в умовах. Викладання української мови з усім її комплексом складних завдань. Розуміння суспільної. Ролі мови, засвоєння необхідного мінімуму мовних понять, рівнів і закономірностей. Функціонування мови, реалізації світоглядних функцій рідної мови, оволодіння усіма. Предметом методики мови як науки є процес оволодіння рідною мовою в умовах навчання. Предметом методики є дослідження процесу оволодіння українською мовою в умовах навчання дітей в школі. Завдання методики української мови полягають ще й у тому, щоб. Озброїти майбутніх вчителів знанням шкільних програм і підручників з рідної мови, розумінням закономірностей формування знань, умінь і навичок школярів у галузі мови; забезпечити оволодіння методикою формування в учнів системи мовленнєвого розвитку дітей, початкових уявлень і понять з фонетики, лексики, словотвору, морфології, синтаксису і на цій основі удосконалення їх мовленнєвої культури тема1. Методика навчання української мови як педагогічна наука. Мета, предмет, завдання методики навчання української мови. Теорія і методика навчання української мови як наука. Наука про мову як основа її методики. Законодавча база у процесі викладання дисципліни. Викладання мови – це людинознавство, бо в слові поєднуються думки, почуття, ставлення людей до всього навколишнього світу.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

соняшник 5-6 класів 10 гра відповіді

конспект 4 клас множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число виду 3600 3 64 000 4

робочий зошит англійська мова 2 клас до підручника оксана карпюк

час рікою пливе на німецькій мові