проектування поперечного профілю автомобильной дороги

проектування поперечного профілю автомобильной дороги

Проектування поперечного профілю автомобільної дороги. Предыдущая 1 234 5 следующая. Вертикальне планування міських вулиць і доріг. Вертикальне планування міських вулиць, автомобільних доріг, проїздів, дамб обвалування та інших витягнутих в плані елементів базуються на використанні метода профілів. Поздовжні профілі проектуються вздовж осі або лотків проїжджої частини вулиці. Поперечним профілем називають розріз дороги вертикальною площиною перпендикулярною до її поздовжньої осі. На поперечному профілі розміщують такі елементи у поперечному напрямі поверхні земляного полотна і дорожнього покриття надається двосхилого профілю, а на крутих закругленнях — односхилого криволінійного (віраж). При перетинанні автомобільними дорогами річок, каналів, струмків та інших перешкод будуються мости або водопропускні трапи, лотки, тунелі. Проектування розв язок на автомобільних дорогах. Куліков; м - во освіти і науки україни, нац. Елементи поперечного профілю та їхнє призначення. На поперечному профілі розміщують такі елементи. Проїзну частину – головний конструктивний елемент, який забезпечує рух транспорту відповідної вантажопідйомності, габаритних розмірів і з певною швидкістю; проїзна частина покрита дорожнім одягом, який має бути міцним, а поверхня її рівною, жорсткою і без пилу главная техника проектування автомобільної дороги iv - ї технічної категорії. Тип поперечного профілю дороги визначається наступними основними факторами. Рельєфом місцевості, природними умовами, інтенсивністю руху, рівнем ґрунтових вод, вимогами безпеки руху, занесення снігом, економією земельного фонду, економічною ефективністю. 1 вихідні дані для проектування автомобільної дороги. До вихідних даних для проектування автомобільних доріг відносяться. Установлений склад проекту; економічна характеристика району прокладання траси; природні умови; технічні умови проектування дороги. Стадії проектування автомобільних доріг. Склад проекту при двох стадійному проектуванні. Що містить економічна характеристика району положення траси. Поперечний профіль автомобільної дороги. Поперечним профілем називається проекція дороги на вертикальну площину, перпендикулярну до осі дороги. Ширина проїжджої частини залежить від кількості смуг руху і ширини кожної смуги руху.

Кількість і ширину смуг руху встановлюють по сп34. 2012 в залежності від категорії дороги. Розміри елементів поперечного профілю автомобільних доріг приведені в табл. Параметри автомобільних доріг в поперечному профілі. Параметри елементів доріг. Автомобільні дороги звичайного типу (нескоростние дорога), катег. 5 проектування основних елементів автомобільних доріг. 1 доповнити реченням. В місцях влаштування ззр ширина смуги руху може зменшуватися. Поздовжнього профілю поперечному.

Перерізі вимірів можуть мати відхилення. На рівні низу дорожнього через кожні 100 м. Проектирование поперечных профилей автомобильной дороги. Элементы поперечного профиля дороги. Полосу местности, предназначенную для расположения па ней дороги, разработки грунта, используемого для отсыпки насыпи, строительства вспомогательных сооружений и посадки зеленых насаждений, называют дорожной полосой или полосой отвода. При проектуванні поперечних профілів потрібно дотримуватись вимог, що пред являються до земляного полотна автомобільних доріг. Забезпечувати безпеку руху транспортних засобів; зберігати проектні нариси і потрібну щільність протягом заданого строку служби; не просідати; не порушувати ландшафт місцевості; бути незаносимим снігом чи піском. Типові поперечні профілі передбачають крутизну відкосів насипів з пісчаних і глинистих ґрунтів в простих умовах в залежності від висоти насипу і категорії дороги. При ннас < 2 м на дорогах і - iii категорій - 1. 4; при ннас < 1 м на дорогах iv - v. Автоматизоване проектування поздовжнього і поперечних профілів дороги. Принципи проектування проектної лінії в поздовжньому профілі. На положення проектної лінії впливає велика кількість чинників і умов. Топографічні умови прокладання дороги в значній мірі визначають положення проектної лінії. На ділянках з плавним формами рельєфу проектну лінію проектують по обгортаючій, і навпаки, на ділянках з різко пересіченим рельєфом положення проектної лінії встановлюють з влаштуванням почергово насипів і виїмок. Проектирование поперечного профиля автомобильной дороги. Поперечным профилем называется проекция дороги на вертикальную плоскость, перпендикулярную к оси дороги. Назначение элементов поперечного профиля. В пределах проезжей части могут быть выделены следующие элементы. Проезжая часть, обочины, разделительная полоса, краевые полосы. На магістральних автомобільних дорогах, призначених для інтенсивного руху з великими швидкостями, вживають спеціальних заходів для гарантування безпеки під час зустрічі та обгону автомобілів. Норми на проектування автомобільних доріг залежно від розрахункової швидкості рекомендують такі значення радіусів кривих в плані (табл. Важливого значення набуває забезпечення руху з розрахунковою швидкістю і нічний час. Основи проектування автомобільних доріг по предмету строительство. Содержит 52560 знаков, 8 таблиц и 9 изображений. Міністерство освіти україни. Харківський національний автомобільно дорожний університет. Кафедра вишукувань та проектування автомобільніх доріг. Автомобільні дороги – важлива ланка загальної транспортної системи країни, без якої неможливе функціонування жодної галузі народного господарства. Автомобільні дороги частина і. Проектування частина ii. Размер шрифта уменьшить размер шрифта увеличить размер шрифта. Трасу автомобільної дороги слід проектувати як плавну лінію у просторі з ув язкою елементів плану, поздовжнього та поперечного профілів між собою, з навколишнім ландшафтом і з оцінкою їх впливу на умови руху та зорове сприйняття дороги. У випадках коли проектування автомобільних доріг і - б категорії відбувається стадійно з будівництвом одного проїзду, на першій стадії проїзну частину необхідно влаштовувати з односхилим поперечним профілем. 4поперечний похил проїзної частини, крім ділянок, на яких передбачається влаштування віражів, необхідно призначати залежно від матеріалу покриття дорожнього одягу.

На дорогах з асфальтобетонним та цементобетонним покриттям поперечний похил проїзної частини необхідно приймати 25 ‰. проектування поперечнихпрофілів; - побудова мережі автомобільних доріг. Проектування плану траси автомобільної дороги. Дорогу між двома пунктами доцільно розташовувати як можливо ближче до повітряної лінії, але враховуючи існуючий рельєф, геологічні гідрологічні, кліматичні умови, а також розвинутість інфраструктури. Сучасна автомобільна дорога являє собою комплекс складних інженерних споруд, що забезпечують рух транспортного потоку з високими швидкостями і необхідну безпеку і комфортабельність руху.

Автомобільні дороги повинні проектуватися і будуватися таким чином, щоб автомобілі могли повністю реалізувати свої динамічні якості при нормальному режимі роботи двигунів. Поперечный профиль автомобильной дороги зависит от того, к какой категории относится трасса. Она может быть магистральной, то есть той, которая соединяет дороги международного следования. По ней перевозятся пассажиры и грузы транзитной категории. К региональным трассам относятся автодороги, соединяющие столицу государства со столицами регионов. Территориальными трассами являются автомобильные дороги, соединяющие населенные пункты отдельных районов. Трассами районного значения соединяются райцентры и мелкие населенные пункты определенного района. Поперечный профиль дороги полностью зависит от категории трассы, так как у них у всех своя нагрузка. >расчет технічних норм автомобільної дороги. Категорія автомобільної дороги визначається з умови розрахунку перспективної інтенсивності руху за такою формулою. Де n>o – вихідна інтенсивність руху, авт k>r – коефіцієнт щорічного приросту інтенсивності руху;t – перспективний розрахунковий термін прогнозування інтенсивності, приймається рівним 20 років. Проектування поперечного профілю автомобільної дороги 1. Елементи поперечного профілю та їхнє призначення поперечним профілем називають розріз дороги вертикальною площиною перпендикулярною до її поздовжньої осі. – проїзну частину – головний конструктивний елемент, який забезпечує рух транспорту відповідної вантажопідйомності, габаритних розмірів і з певною швидкістю; проїзна частина покрита дорожнім одягом, який має бути міцним, а її поверхня – рівною, жорсткою і без пилу; – тротуари і пішохідні доріжки (алеї), які мають покриття, що забезпечує. На карті місцевості дані пункти, між якими необхідно запропонувати два варіанти траси дороги. При цьому треба мати на увазі, що від правильного вибору траси дороги залежать витрати на її будівництво та експлуатацію, а також зручність та безпека руху.

Дорогу між двома пунктами доцільно розташовувати, по можливості, ближче до повітряної лінії, але з урахуванням існуючого рельєфу, геологічних, гідрологічних, кліматичних умов, а також розвитку інфраструктури.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

успішні сходинки 4 клас відповіді бикова

контрольні роботи з англійської мови 7 клас євчук

ключи биис на триколор тв

і танцює вальс весь наш дружній клас вчителька моя