загальна характеристика дітей з порушенням слуху класифікація та причини порушення слуху

загальна характеристика дітей з порушенням слуху класифікація та причини порушення слуху

Класифікація та зовнішні ресурси. Нейросенсорні порушення слуху пов язані з проблемами внутрішнього вуха або, в деяких випадках, слухового нерва. Як правило, це необоротні порушення, які вимагають спеціальних заходів реабілітації хворих, зокрема використання слухових апаратів. Нейросенсорні порушення слуху зазвичай викликаються надмірним шумом, старінням та інфекційними хворобами, такими як менінгіт, кір, епідемічний паротит і краснуха. Надзвичайно важлива профілактика порушень слуху у новонароджених та дітей раннього віку, оскільки в цей час формуються мовленнєві навички дитини. Профілактика кондуктивних порушень слуху і глухоти. Діти з порушенням слуху потребують особливого підходу з боку лікарів, педагогів, вихователів та батьків. Яка класифікація та причини глухоти і приглухуватості. Які особливості розвитку є у дітей з вро. За статистикою всесвітньої організації охорони здоров я, проблеми зі слухом є приблизно у 6% населення планети. Особливо гостро проблема стоїть в дитячому віці, коли без здатності чути дитина не може вибудувати повну картину світу.

Тому питання раннього виявлення та реабілітації приглухуватості і глухоти у дітей є одними з найбільш важливих в медицині. Відомі різні принципи класифікації дітей з порушеннями слуху.

Одним з перших класифікував порушення слуху в дітей у xvi ст. Кардано, який виділив три групи глухих залежно від наявності мовлення. 1) глухі від народження; 2) рано втратили слух (до появи мовлення). Стан слуху впливає на мовленнєвий і психічний розвиток дитини. При порушенні слухового аналізатора в дітей у першу чергу й найбільшою мірою страждає мовлення. Порушення слуху зумовлює виникнення цілого ряду вторинних порушень у розвитку мислення, пізнавальної діяльності. У дітей з порушеннями слуху майже або абсолютно не простежується ди - наміка мислення від наочно - образного до словесно - абстрактного. Дактилологія полегшує дітям з порушенням слуху засвоєння усного і письмового мовлення. Вона використовується і на заняттях, і в побуті. Цих дітей відносять до категорії слабочуючих. Згідно класифікації л. Неймана (1977), втрата слуху у мовному діапазоні частот поділяється на 4 ступеня. 1 ступень – 25 - 40 дб, 2 ступень – 40 - 55 дб, 3 ступень – 55 - 70 дб, 4 ступень – 70 - 90 дб. Для дітей з порушеннями слуху, що досягли шкільного віку, організовані спеціальні навчально - виховні установи. Школи для глухих і школи для слабочуючих (мають два відділення), де вони отримують цензову середню освіту, можуть продовжити освіту у вищих навчальних закладах, займатися громадською діяльністю. Педагогічна класифікація дітей з порушеннями слуху визначається відповідно до стійких порушень слухової функції. Так, обстеживши 310 глухих дітей, вчений о. Дячков зробив висновок, що вроджена глухота наявна в 7%, а решта — набута. До причин, що викликають набуті порушення слуху, слід віднести такі. Перенесені інфекційні захворювання (грип, паротит, скарлатину, дифтерит, токсоплазмоз та ін. ); захворювання порожнини носа й носоглотки (що не стосуються безпосередньо вуха); запальні захворювання слухового ходу, барабанної порожнини, слухової труби (зовнішній отит, гострий середній отит тощо); травми, здебільш механічні, хоча трапляється й термічний вплив, а також негативна дія шуму людям з порушенням зору.

Загальна середня освіта. Навчання дітей у спеціальних закладах освіти. Освіта дітей з особливими освітніми потребами. Для дітей з порушеннями слуху.

Причины нарушения слуха у ребенка могут быть врожденными или приобретенными, возможны и сочетания различных факторов. Рассмотрим основные причины снижения слуха у детей. Обратите особое внимание на слух малыша, если он был рожден с недостатком веса, испытывал кислородное голодание, родился недоношенным или перенес желтуху в первые дни после рождения. Если мать, будучи беременной, переболеет цитомегаловирусом или краснухой, то это может повлечь за собой нарушение развития органа слуха у плода. Если ребенок заболеет свинкой или корью, то слух также может пострадать. Отиты – особенно опасное заболевание в детстве.

Психолого - педагогічна характеристика дітей з порушеннями слуху.

Серед аномальних дітей значну категорію складають діти з різними вираженими відхиленнями слуху.

Слух - відображення дійсності у формі звукових явищ, здатність людини (живого організму) сприймати і розрізняти звуки. Ця здатність реалізується за допомогою органу слуху, або звукового аналізатора, - складного нервового механізму, що сприймає і дифференцирующего звукові подразнення. Порушення слуху — не привід для розпачу, а глухо - та — не вирок, винесений дитині природою. Адже тисячі людей, які не чують, живуть повноцінним життям, діти зростають розумними, вихованими і щасливими, юнаки і дівчата отримують освіту та обирають професію, влашто - вують особисте життя. Як допомогти дитині з порушенням слуху.

Глухі діти не в змозі самостійно навчитися говорити. Діти зі зниженим слухом самостійно нако - пичують словниковий запас, але він невеликий, а вимова недосконала. Реак - ція дитини на вібрації може стати причиною помилкового висновку батьків про збереженість слуху, що й затримує їх звернення до спеціаліста. Потеря слуха лишает ребенка важного источника информации и ограничивает тем самым процесс его интеллектуального развития. Выделяют следующие группы детей с недостатками слуха. Неслышащие – дети с полным отсутствием слуха, который не может использоваться для накопления речевого запаса. Слабослышащие – дети с частичной слуховой недостаточностью, затрудняющей речевое развитие.

Целью является помощь ребёнку непосредственно в развитие речи и оказать опосредованное влияние на формирование памяти, мышления. Слухові апарати ефективні для більшості дітей з порушеннями слуху, але деяким потрібні саме кохлеарні імплантати. Сурдолог та мультидісціплінарна команда фахівців визначать, що краще підійде вашій дитині – слухові апарати чи кохлеарні імплантати. Це залежить від ступеня та важкості порушення слуху, а також будови й форми зовнішнього вуха. Оскільки порушення слуху часто діагностують протягом перших місяців життя, діти спочатку користуються слуховими апаратами, а у подальшому деяким з них проводять кохлеарну імплантацію. Дитина з порушенням слуху повинна регулярно проходити аудіологічне обстежен. Психолого - педагогічна характеристика дітей з вадами слуху діти з порушеннями слуху являють собою виняткову різноманітність за ступенем слухового порушення, часу і причини його виникнення, загального і мовного розвитку, індивідуальним особливостям, умов виховання і навчання після втрати слуху.

Як свідчить світова і вітчизняна статистика, порушення слуху має одна дитина зі ста. Наукова робота на урок інклюзивна освіта скачати. Класифікація стійких порушень слуху.

Порушення слуху - це зниження здатності людини вловлювати звуки навколишнього середовища в частковому або повному обсязі. Вроджені порушення слуху - це такі дисфункції слухової системи, які пов язані з зниженням слуху або його втратою, виявлені при народженні дитини або незабаром після його появи на світло. До причин вроджених порушень слуху відносяться. Спадкові генетичні фактори. Неспадкові генетичні особливості. Деякі фахівці дотримуються іншої класифікації старечої приглухуватості. При цьому описуються три види порушень слуху вікової природи. Залежно від цього виділяються дві види слухової недостатності. Глухота і приглухуватість. Глухота - найбільш різкий ступінь ураження слуху, при якій розбірливе сприйняття мови стає неможливим. Повна глухота зустрічається рідко. В більшості випадків зберігаються хоч би невеликі залишки слуху.

З їх допомогою дитина може сприймати дуже гучні, різкі немовні звуки (дзвінок, свисток), окремі звуки мови, а іноді прості, добре знайомі слова, вимовлені голосно біля вушної раковини. Глухота може бути вродженою. Пресбіакузіс - це туговухість, викликана внутрішніми факторами генетичного і фізіологічного характеру причини стійких порушень слуху.

Вроджені порушення слуху можуть бути спадковими. Фактори, що є основою класифікації стійких порушень слуху - стан мови і ступінь ураження слуху.

Для розвитку мовлення у дітей з порушенням слуху мають значення. Ступінь ураження слуху; час виникнення ураження слуху; умови розвитку дитини після появи поразки слуху.

Розвиток мови і інтелекту у дітей з порушеннями слуху.

Характеристика глухих дітей. Глухі діти без мови (глухонімі). Особливості слуху у глухих дітей. Розподіл глухих дітей залежно від обсягу сприйманих частот (по л. Значення залишків слуху для глухих дітей. У слабочуючих і глухих дітей з рано придбаними чи уродженими недоліками слуху статичні і локомоторні функції відстають у своєму розвитку.

На першому році життя в глухих дітей відзначається відставання в термінах утримання голови, запізнювання в оволодінні ходьбою. Діти часто не володіють тим руховим досвідом, що є до цього часу в дітей, що чують. Не вміють швидко бігати, стрибати, повзати, робити найпростіші рухи, наслідуючи дорослих. Сформовані рухи характеризуються порушенням координації, орієнтування в просторі, острахом висоти. Діти з порушення слуху.

Слух – складна анатомо - фізіологічна система живого організму, його здатність сприймати і розрізняти звукові коливання за допомогою слухового аналізатора. Слуховий аналізатор складається з периферічного відділу.

Причинами вроджених порушень слуху є травми і захворювання вагітної (краснуха, грип, паротит; прийом ототоксичних ліків, резус - несумісність плода і майбутньої матері), прийом алкоголю, наркотиків, недоношеність, затяжні пологи й родові травми. Третя група причин і факторів діє на орган слуху здорової від народження дитини в один із періодів її розвитку й призводять до набутої глухоти чи приглухуватості. Часткова глухота призводить до певного порушення мовного й загального розвитку.

Причини порушення слуху.

Класифікація та методи лікування. Симптоми відхилень від норми. Причини погіршення слуху і класифікація порушень. Запідозрити порушення слуху можна і в тому випадку, якщо ви стали часто хворіти отити та іншими подібними захворюваннями. Часті запальні процеси призводять до руйнування елементів сенсорної системи. Те ж саме стосується різного роду травм, причому не тільки вух, а й голови. Особливості розвитку дітей з порушенням слуху.

Характеристика і діагностика захворювання. Змістнормальний розвиток слухової системисимптоми відхиленьфізіологічні передумовиотити і запальні захворюваннявроджені… слуху людини. Діти з порушенням слуху.

Слухом називається здатність організму сприймати та диференціювати звукові коливання за допомогою слухового (або звукового) аналізатора. Слуховий аналізатор включає периферійний, або рецепторний відділ (зовнішнє, середнє і внутрішнє вухо), середній або провідниковий відділ (слуховий нерв) і центральний, корковий відділ, який розташований в скроневих долях великих півкуль. Вухо є підсилювачем і перетворювачем звукових коливань. Не тільки розлад слуху, але й недостатність мовлення, яка виникає згодом, ускладнюють навчання цих дітей і визначають їх особливості, адже у розвитку дитини слух і мовлення тісно пов’язані між собою. Порушення, слуху - це постійне або тимчасове порушення слуху.

Люди з порушеним слухом звичайно здатні сприймати певні звукові сигнали, зокрема мовлення. Кожен звук характеризується двома показниками. Силою (що вимірюється в децибелах) і частотою (що вимірюється у герцах). Люди з порушенням слуху не сприймають слабких звуків або звуків певних частот, при цьому можуть спостерігатися ураження одного вуха чи обох вух. Лікарі поділяють порушення слуху на кілька категорій. Незначні, невеликі, посередні, значні і глибокі. При оцінюванні можливостей перебування в освітніх закладах глух. Характеристика дітей з порушенням слуху.

Характеристика дітей з порушеннями зору.

Порушення слуху в дитинстві деякі діти з являються на світ з обмеженим слухом. інші народжуються глухими. Ці дефекти часто трапляються в африканських, азіатських, європейських і латиноамериканських малюків. Основною причиною порушення слуху у новонароджених є спадковість. Після народження основною причиною дефектів слуху є менінгіт запалення оболонок, якими оточений головний і спинний мозок. Які ознаки порушень слуху повинні відслідковувати батьки. Вони повинні проявити занепокоєння, коли малюк не реагує на раптові, голосні звуки.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

1000 тем з англійської мови з перекладом

тест з української мови 2021

використання експертних методів при розслідуванні підпалів

хто ж те сонце то улюблений і рідний сталін батько всіх народів